czwartek, 23 stycznia 2014

Cześć ! Tu Motylek LPS jak już wiecie. 
Dzisiaj rano, przed śniadaniem kiedy spałam ja i moja siostra, moja mama była w Pepco. Kupiła mi trojaczki chomiczki. Bardzo je chciałam. Tak naprawdę najbardziej chciałam dostać ( lub kupić ) trojaczki króliczki. Ponieważ był to mój ulubiony zestaw. A drugi ulubiony to właśnie te chomiczki. Więc one także mogły być.

Moje trojaczki :


Nazwałam je :
 Ten pod czerwonymi jabłkami : Szymek
 Ten pod zielonymi jabłkami : Alvin
 Ten pod żółtymi jabłkami : Teodor

Te imiona wiem że są z Alvin i wiewiórki, ale to są : Teodor i chomiczki.
Dlatego Teodor, ponieważ ja bardzo go lubiłam bo on zawsze mnie rozśmieszał.
Teodor - Ten pod żółtymi jabłkami - ma swoja kulkę na górze,
Szymek - Ten pod czerwonymi jabłkami - ma swoją kulkę po lewej stronie,
A Alvin - Ten pod zielonymi jabłkami - ma swoją kulkę po prawej stronie.



TO TYLE NA DZIŚ.MYŚLĘ ŻE PODOBAŁ WAM SIĘ MÓJ NOWY ZESTAW I POLECAM WAM GO.JEŚLI WAHACIE SIĘ MIĘDZY TYM A INNYM ZESTAWEM, WYBIERZCIE TEN.NAPRAWDĘ POLECAM.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz